Cum stii ca e dragoste adevarata??



De mult ma preocupa intrebarea asta... si incerc sa gasesc raspunsul...

Si l-am gasit:
"Dragostea este îndelung rãbdãtoare, este plinã de bunãtate: dragostea nu pizmuieste; dragostea nu se laudã, nu se umflã, nu se poartã necuviincios, nu cautã folosul sãu, nu se mînie, nu se gîndeste la rãu, nu se bucurã de nelegiuire, ci se bucurã de adevãr, acopere totul, crede totul, nãdãjduieste totul, sufere totul." (1 Corinteni 13:4-7)

Dar acum stau si ma gandesc: Cand il voi descoperi? Si cum il voi recunoaste? Cum imi voi da seama ca el este "The One"?

Ma intreb da voi putea sa iubesc asa... si fara sa ashtept nimic in schimb... Dar... dragostea schimba oamenii... Dumnezeu schimba oamenii... Exista persoane in viata mea pentru care zic eu ca mi-as da viata... dar ma intreb apoi: "Chiar as face asta? Mi-as sacrifica viata pentru el? As renuntza la viata mea doar pentru ca celalalt sa traiasca?"

Ma uit si ii admir pe cei a caror dragoste nu se stinge niciodata... Cateodata ma intreb cum o sa pot iubi pe cineva timp de 50 de ani? Cum o sa ma iubeasca el pe mine, si sa-mi accepte toate defectele? Eu uit... prietenii mei stiu asta foarte bine :) Sper sa nu uit sa ii spun in fiecare zi: "Te iubesc!"

Cred ca in zilele noastre lumea nu mai cauta angajamente pe viata... cauta numai placeri de-o clipa... nu cauta dragostea adevarata... cauta pasiune...

Inca imi astept jumatatea... poate am gasit-o... nu stiu... sper sa ma gaseasca ea pe mine... si o sa fie dragoste adevarata :)

1 comentarii:

naomi-naomic spunea...

cu siguranta iti vei gasi jumatatea numai trebuie sa ia rabdare ca ea va veni la timpul potrivit asa cum scrie in Biblie "fiecare lucru isi are vremea lui" Domnul sa te binecuvinteze.:D