Cea mai importanta zi


Cand ne nastem, unii spun ca acea zi ce cea mai importanta din viata noastra. Apoi, de cele mai multe ori se razgandesc si spun ca cea in care ne apare primul dintisor, cea in care facem primul pas, prima zi de scoala sau ziua in care ne este inmanata diploma de bacalaureat ori licenta este cea mai frumoasa, cea mai stralucita zi.

Poate ca tuturor acestora le ia locul ziua in care hotaram sa-L urmam pe Dumnezeu marturisind alegerea noastra in apa botezului. Dar nu mult apare ziua in care spunem "DA" celui sau celei cu care urmeaza sa ne impartim viata. Asa ca cea mai frumoasa si cea mai importanta zi din viata nostra devine ziua casatoriei. Dar cand apare primul copil... lucrurile se schimba din nou. Ne redefinim "cea mai cea zi din viata noastra".

Dar mie mi-a trebuit mult timp ca sa inteleg ca cea mai frumoasa si cea mai importanta zi din viata mea este si ar trebui sa fie ziua mortii mele, pentru ca atunci il voi intalni pe Cel pentru care m-am nascut, pentru care traiesc si pentru care voi muri.
Privesc acum acea zi pentru care am inceput sa ma pregatesc ca fiind cea mai frumoasa. Acum nu inteleg deplin. Cu siguranta atunci voi ramane uimita de frumuste, stralucire, bucurie. Multumesc Doamne, ca mi-ai dat bucuria de a intelege altfel lucrurile. Am citit in adolescenta Eliade - Arta de a muri. Acum inteleg ca viata e o arta, ca trebuie sa pui in ea creativitatea lui Dumnezeu, ca trebuie sa o vezi ca pe o panza pe care doar Dumnezeu poate da cel mai frumos contur. Iata de ce vad vitala o pregatire pentru moarte, o pregatire pentru intalnirea Preaiubitului nostru.

Si oricat vor plange cei din jur dupa noi, totusi moartea noastra va fi o sarbatoare, cea mai frumoasa zi din viata noastra. Dar va fi doar daca pe parcursul ei, al vietii am invatat sa traim si sa murim pentru Hristos.

Pentru tine... care e cea mai frumoasa zi din viata?

0 comentarii: