Teromometru sau termostat?????




NU FI UN TERMOMETRU, FII UN TERMOSTAT!!!!! TERMOMETRELE DOAR REFLECTA AMBIANTA DIN JURUL LOR, TERMOSTATELE O STABILESC!!!!!......DE FAPT O RIDICA!!:D



....se pare ca Dumnezeu imi vorbeste mult la tineret in ultima vreme..despre asta a fost vorba cand ne-am intalnit...citatul de mai sus l-am gasit si mai demult intr-o brosura si mi l-am notat in jurnal :"asta e si dorinta mea...cateodata cred k am reusit sa fiu un termostat,dar am fost si termometru si nu ma mandresc cu asta..cred k atunci cand am fost un termometru a fost atunci cand m-am concentrat prea mult pe dorintele mele..si am uitat de Tata..as vrea ca viata mea sa "ridice" si sa "stabileasca" ambianta din jurul meu...si asta inseamna sa citesc Cuvantul scris a lui Dumnezeu pentru viata mea si apoi sa scriu propria mea viata...nu s-o copiez pe a altuia...asta inseamna a trai...aceasta este a fi un termostat...nu un termometru!..."



0 comentarii: