"Cerul si pamantul vor trece dar cuvintele Mele nu vor trece"


Aseara am fost la tineret si am fost socata sa vad cum aseaza Dumnezeu si cele mai mici detalii din viata mea la locul lor ca sa ma modeleze.
Una din temele de discutie a fost aceea ca Dumnezeu ne-a creat sa fim diferiti de lumea din jurul nostru si ca suntem chemati sa-L reprezentam pe El.
Ii o provocare sa alegi in fiecare zi sa te dedici lui Dumnezeu si sa stai in picioare pentru ceea ce crezi,dar merita sincer...
Un alt lucru care m-a motivat sa-L urmez pe Domnul inimii mele e versetul: "Cerul si pamantul vor trece dar cuvintele Mele nu vor trece" care imi ofera siguranta si certitudinea faptului ca El e vesnic si Adevarat si vrednic de incredere.
Eu stiu ca TOT,TOT ce a spus se va implini si asta ma face fericita si imi da putere sa iau fiecare zi la rand si sa ma bucur de ea.

1 comentarii:

elena spunea...

ma bucur mult pentru tine. nu este om pe pamant mai fericit, mai ancorat pe stanca si cu radacinile infipte in sol mai bun decat copilul lui Dumnezeu!