Sunt puternica!!!!


De ceva timp mă simt urmărită. La fiecare colţ de stradă îţi văd privirea trufaşă şi crezi că voi tremura, dar nu; astăzi sunt puternică...

În fiecare dimineaţă te văd pândindu-mă pe fereastră, dorind să mă răneşti, dar nu, astăzi sunt puternică… n-am să te las să mă răneşti.

De câteva zile mă simt urmărită. Ştiu că eşti tu, ştiu că vrei să mă faci să sufăr, să-mi plâng de milă când problemele vin ca o rafală de vânt. Dar îţi reamintesc. Astăzi sunt puternică…

Ştiu că vrei să mă joci pe degete, să faci ce crezi, ce vrei… cu mintea mea, dar n-am să-ţi fac jocul… Ştiu că tu eşti cel care îmi întinde cursele, dar azi… sunt puternică şi n-am să cad în plasa ţesută de tine. Ştiu că m-ai dori în adâncuri, ca flăcările tale să-mi ardă veşnic sufletul… dar îţi reamintesc, azi nu mai trăiesc pentru tine; eu trăiesc pentru cer şi… sunt puternică azi… îţi reamintesc.
Ştiu că mă urmăreşti mereu, crezând că voi renunţa la luptă, că mă vei convinge să las armele jos… dar azi sunt puternică, azi lupt pentru cer. Azi sunt puternică pentru că am alături de mine pe Dumnezeul meu Atotputernic. Aşa că n-ai decât să continui să mă urmăreşti şi să te-ngrozeşti. Azi sunt puternică prin puterea cu care mă umple Dumnezeul meu.

Ştiu că mereu urmăreşti să mă minţi, să mă faci să cred că nu sunt bună de nimic şi că sunt prea slabă să intru în luptă. Dar te-nşeli. Azi sunt puternică şi ceea ce sunt, sunt prin El. şi, de fapt, nu mai sunt eu, ci Hristos trăieşte în mine. Despre el este vorba, nu despre mine.

Ştiu că-ţi doreşti să mă doară greşelile mele, să cred că nu mai există iertare. Dar ştii, greşelile mele deja sunt iertate; sunt eliberată de povara lor şi sunt puternică.

Ştiu că mereu încerci să-mi aminteşti de dezamăgiri, dar azi sunt puternică, ştiu să privesc cu alţi ochi momentele grele ale vieţii. Nici măcar nu le mai numesc dezamăgiri, ci poate mai degrabă lecţii de viaţă, momente care mă fac şi mai puternică.

Ştiu că mereu urmăreşti să mă faci se devin nemulţumită. Dar vreau să ştii că nemulţumirea nu mai e de mult o coordonată a vieţii mele. Azi sunt puternică. Azi ştiu să mă mulţumesc şi cu puţin.

Ştiu că mereu urmăreşti să-mi întorci privirile, să nu mă laşi să privesc înspre cei de lângă mine. Dar azi sunt puternică şi vreau să fu o încurajare pentru ei. Tu nu mă poţi opri să fiu o încurajare pentru ei.
Ştiu că mereu urmăreşti să mă faci să mă plâng de ceea ce văd în jur. Dar îţi reamintesc. Astăzi sunt puternică. Nu mai pierd timpul cu lacrimi ce curg în zadar.

Ştiu că mereu urmăreşti să mă faci să cred că nu mai există oameni de încredere. Dar nu, azi sunt puternică, azi am puterea să am încredere în ei.

Ştiu că mereu încerci să mă ţii ocupată cu tot felul de lucruri, pentru a uita de Dumnezeul meu, însă azi sunt puternică. Azi am puterea să renunţ la lucrurile fără valoare pentru a oferi Domnului meu timpul meu, atenţia mea, dragostea mea. Ştiu că mai încerci mereu să mă faci să-i judec pe oameni. Dar cine sunt eu să pun mâna pe pietre şi să lovesc? Azi am puterea mai degrabă să îmbrăţişez.

Ştiu că mereu urmăreşti să faci din inima mea o inimă de gheaţă, însă cum aş putea să nu iubesc, când în inima mea este atâta iubire de dăruit?
Azi pot să iubesc, azi sunt puternică…

0 comentarii: